Wat te doen bij schade?

Helaas komt het wel eens voor dat een product schade heeft opgelopen, b.v tijdens de verzending. Uiteraard proberen we dit zo beperkt mogelijk te houden door altijd zorgvuldig te werken. Mocht er onverhoopt toch een schade ontstaan zijn aan één van uw producten, dan vragen wij u dit te melden binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling via info@dealplein.nl.  Graag ontvangen wij foto's van de schade ( en de verpakking) zodat het direct beoordeeld kan worden. Hoe sneller u het meldt, hoe eerder wij aan de slag kunnen. 
Wij adviseren u dringend om een beschadigt of incompleet artikel niet te monteren.  LET OP ! Gemonteerd = geaccepteerd!

Indien een product opnieuw geleverd dient te worden als gevolg van transportschade of een fabricagefout, zal Dealplein er alles aan doen dit in een zo kort mogelijke periode te realiseren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.

Vervolgschade:

Dealplein kan niet aansprakelijk worden gesteld of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters, aannemers e.d. die om welke reden dan ook niet verder kunnen met hun werkzaamheden of evt (vervolg) schade zoals b.v lekkage als gevolg van een defect in het product. Dus Dealplein zal nooit de kosten vergoeden die ontstaan zijn door vervolgschade.

Garantie bepaling :

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 5 jaar. Bij elk product staat apart vermeld hoeveel jaar garantie erop zit. De garantie die wij verlenen is hetzelfde als die de fabrikant verleent. 
Wilt u aanspraak maken op garantie, kunt u contact met ons opnemen via 071-5427092 of via mail: info@dealplein.nl
Indien u garantieonderdelen bij ons aanvraagt, zijn wij genoodzaakt hiervoor verzendkosten in rekening te brengen.